Udbetaling og regnskab
Tilskuddet udbetales, når vi har modtaget foreningens/organisationernes regnskab for året før.
Sammen med indsendelse af regnskab, skal I indsende dokumentation for de afholdte udgifter. Dette gøres ved at fremsende kopi af kvitteringer sammen med regnskabet. Til dette kan hjælpeskemaet ”§ 18 Hjælpeskema” benyttes. Skemaet er tænkt som en hjælp, og det er også muligt at benytte sit eget skema.
rekvirer hjælpeskemaet via mail til Sundhed og Omsorg
Foreninger som er en del af en organisation, hvor der udarbejdes et regnskab af en autoriseret revisor, kan fremsende dette som dokumentation for de afholdte udgifter. Det skal fremgå af regnskabet, hvad tilskuddet fra Stevns Kommune er anvendt til
Tilbagebetaling af tilskud
Hvis pengene er brugt til andet end det ansøgte (uden forudgående skriftlig anmodning), skal disse tilbagebetales til os.
Eventuelle ubrugte midler skal tilbagebetales, inden udbetaling af tilskud for det efterfølgende år kan finde sted. Oplysninger om hvilken konto mv. dette skal ske til, oplyses i forbindelse med regnskabets godkendelse.